HEMMA NU

det här kommer bli ett lång inlägg känner jag på mig.. 
Lördagen spenderade vi i bil genom tyskland och stannade till i Ingolstadt på Audi centrum, eller ja, där dom tillverkar Audibilar. När vi skulle till hotellet körde vi lite vilse, vi hade typ inte rätt adress så vår gps förde oss ut i skogen, på grusvägar till gamla spökhus.. Riktigt läskigt! Vi hittade det till slut efter många om och men och det låg mit bland gamla övergivna industrier, verkligen gamla öst-tyskland. Men i söndags var vi på Tropical Island, utanpå såg det bara ut som en jättestor tråkig byggnad, men inuti fanns en regnskog, sandstrand, lagoon och vattenrutschbanor! Ett häftigt ställe!
Vi kom hem i måndags och jag packade upp och läste ut boken Änglamakerskan av Camilla Läckberg, jag har varit en riktig bokslukare nu på semestern! Efter stor längtan och väntan kom också min älskade Filip på kvällen! ♥ Vi åkte till mamma och åt lite glass och berättade om resan och så. Filip sov hos mig sen och jag gick upp med honom vid fem igår, han skulle ju till jobbet i Mönsterås :( När han åkte vid halv sex gick jag och la mig igen och sov till halb tolv :) igår såg jag på ett inspelat Hawaii fibe-O, packade till mamma och så. Så jag åkte hit till mamma igår, åt pasta carbonara och var ute och gick med mamma. La mig vid tolv, har inte en aning om var tiden tog vägen haha. Vaknade ändå tidigt imorse, halv åtta, så jag bestämde mig för att ta en morgonpromenad innan frukost. Har inte gjort det förut men det var riktigt skönt så det kan jag nog göra till en vana! Åt macka med skinkost till frukost, gud så gott! Ser nu på desperate housewives men väntar egentligen på sjunde himlen, Såg på sommarlovsmorgon med men känner verkligen att det bara blir sämre, eller är det jag som blir äldre? Aja, kanske tar mig en cykeltur sen, det är så skönt att vara ute och röra på sig nu! Bilder från resan kommer nog ikväll. Ha det gött i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0