PANIK

praolappen ska vara inlämnad imorgon och jag har ingen aning om var jag ska vara... duktig jag är som skjuter upp allt till sista stund.. kan inte annat än sucka åt mig själv. Ska ringa en reklambyrå imorgon, annars blir det väl typ Almers.. haha åh det var samma sak förra gången. Lärt mig en läxa nu, ta tag i det i tid Hanna!!

Har bakat kladdkaka och smaskat i den med lillsyrran och min förkylda mamma. Supergott :*

Det finns två saker som gör livet lite bättre, det första är förstås att idrotta om ni inte redan fattat det. Men det andra, det är Hawaii five-O! min puls är dubbelt så hög som vanligt, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh. Så jag har tyvärr inte mer tid för er nu ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för hjälpen igår och den goda kladdkakan. Uppskattas av din sjuka mamma. Kram

2011-10-06 @ 13:30:25
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0