den underbara känslan

JULLOV! som jag längtat!
 det är så skönt att bara kunna sitta i soffan och inte behöva göra NÅGONTING ALLS. :)
började dagen på tandregleringen, usch jag får rysningar av att vara på sjukhuset, en deprimerande plats, ingen är där frivilligt, är man där har det hänt något som inte är bra :( men det är tur att dom finns, sjukhusen, var skulle vi annars ta vägen när vi blir sjuka? iaf, fick ta flera bilder på mina tänder och göra en extremt äcklig avgjutning :s blev en snabb tur in till stan sedan och fixade de sista julklapparna. Snabbt ner till mörbylånga och skolan där det var julmys och vidare! Goa rektorer man har som ställer sig på scenen och sjunger 'nu är det jul igen och nu är det jul igen..' folkets jubel kan jag lova! fick också mina första betyg! jag borde nog egentligen vara nöjd, men jag är nu lite putt på idrottsläraren.. men lugn, jag är godkänd i allt!
nu ska här kollas ifatt ytterligare julkalenderavsnitt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0