HEJ IGEN!

visst var Linnéa snäll som slängde in ett inlåägg igår kväll? (a)
så sjukt kul hade vi och gud vad jag har saknat henne! förra påsk lixom, helt sjukt! Det bästa med oss är historian om hur vi träffades, i Thailand faktiskt! För två år sedan, supermysigt och sen dess... ah vad du är min Linnéa!
Linnéa gjorde mig sjukt avis för on är så sjukt musikalisk, åh :( haha, nä men hon är sjukt duktig så när hon lirade på gitarren och vi sjöng tillsammans lätt riktigt bra faktiskt, hihi!
Träffade Max också som Linnéa sa, haha jag säger bara att världen är bra liten!! hahaha
var inne i 'nybro city' haha låter ganska fel. checka lite i skolkatalogen och sånt ni vet ;)

är nu hemma och ruttnar bort, måste tydligen gå och handla lite åt mamsen, så fine.

kyss och smek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0