Friday baby

I fredags skulle jag till tandläkaren vid halv nio, på min sovmorgon! Så jag fick gå upp som vanligt. Klar där inne redan vid nio så jag åkte till skolan och skrev lite på ett arbete. Vi hade ganska kort samhällslektion så sedan åkte Rasmus och jag hem till mig. Det blev en vända in till stan igen sedan med mamma för att köpa en baddräkt, men usch jag hatar dom så det blev ingen. Vi åkte sedan och handlade och lagade kyckling till middag med chokladmouse till efterrätt!
Igår skulle jag till simhallen men efter vissa omständigheter blev det tyvärr inte så, vilket innebär att jag måste dit imorgon efter skolan.. Vi blev istället hemma hos Rasmus och vi åt hamburgare till middag och såg på gladiatorerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0