Lundegård- önskar jag kunde dansa

Jobbade ett par timmar idag men dåligt väder gjorde att vi fick sluta tidigt igen. Satt vid TVn resten av dagen innan jag tog tag i saker och ting och började packa. Vi halv nio åkte mamma, jag och Maria till Lundegård och dansbandsveckan! 


Ikväll var det mitt absoluta favoritband Blender som jag ju inte kunde missa! De är så bra, tyvärr så spelade dom inte alla deras gamla riktigt bra låtar, men det var bra ändå. Vi köpte en av deras skivor som vi hade och alltid spelar på högsta volym och sjunger med till när vi åker till mormor men som tragiskt försvunnit.. Nu har vi i alla fall en ny!







Det är en sån underbar stämning här! Nu när jag är här känner jag verkligen att jag saknar att dansa, ångrar verkligen att jag låtit det rinna ut i sanden. Jag vill verkligen lära mig igen, och bättre! För det ser ju så roligt och härligt ut! Dessutom var det en riktigt gullig kille som kom fram och frågade om jag kunde dansa och jag kunde ju bara säga tyvärr.. Gjorde nästan lite ont i hjärtat. Till slut började det regna lite och jag frös eftersom jag inte rörde på mig så jag gick tillbaka till husvagnen. Nu ska jag sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0