Effektivitet är det bästa

I tisdags hade vi skrivning på historian om franska revolutionen. Vi hade fått ut själva provet med de riktiga frågorna och allt material som hörde till för att kunna läsa och analysera hemma eftersom hon ansåg att vi inte skulle hinna göra det under den tre timmar långa lektion. Tack så mycket sa vi och gick hem och läste. Själva skrivningen kommer ju nu ta max en timme eftersom man i stort sett redan vet vad man ska skriva. Men ack nej, två och en halv timme satt jag där för att klämma ut  det sista, få det perfekt. Tror jag fick till det till slut trots skrivkrampen. Både matten och naturen flöt på ovanligt bra de med, så skönt när veckans jobbigaste dag går fort. Träningen under kvällen satt perfekt, skönt att jag inte blivit helt hopplös nu när jag inte kunnat träna så mycket! 

Förresten har ni spelat det nya superpopulära spelet flappy bird? Gör det inte. Du kommer bli galen.

Mitt fantastiska rekord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0