då var det ju den där rubriken igen..

igår hade jag som sagt studiedag, jättegutt! var i stan med josse och hittade fyra tröjor! inte en krona betalade jag heller ( ♥ presentkort) :) tog en promenad med annie senare också upp till huset dom bygger, har inte varit där på jättelänge. DU FÅR INTE FLYTTA ANNIE! okej vi snackar 5 km, men för MIG känns det som 5000 eftersom du nu bara bor två hundra meter härifrån..

idag var det bara skola som vanligt, inget speciellt förutom att jag fick tillbaka mitt matteprov, full pott eller vad säger man? ;)

fotbollsträning idag också men jag satt bara och kollade, min förkylning är som en förbannelse över mig.

kyckling och nudlar står på menyn för ikväll, någon som vet vad det är på tv?

kram eller vad man nu säger? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0