Fullspäckad onsdag

Startade dagen med att se på The grinch på engelskan. Rätt fånigt hehe, men den är ju faktiskt rätt mysig! Vi hade sedan tre timmar fritt och det var bud på att åka hem den stunden men vi stannade kvar ändå. Halv två var det äntligen julbord. Visst var det gott, speciellt med tanke på hur hungriga vi var, men jag kan inte påstå att det var super. Sedan fick jag ta mig bort mot sporthallen och förbereda inför rugbyn. Fick sitta och ta betalt och det bara regnade tjugolappar, var lite kaotiskt men det löste sig. Tjejerna förlorade tyvärr men de var duktiga ändå! Killarna vann och det var riktigt bra stämning. Inte kunde jag tro att det skulle gå så bra för dem! Tyvärr var det en tjej som bröt benet väldigt illa och det tog en hel halvtimme innan ambulansen kom, helt sjukt! Håller tummarna för att hon ska må bättre snart! 
Efter rugbyn fick jag skynda mig att byta om och klä ut mig till en indian! Rolig grej som FBC kom på det här med turneringen! Men vi åkte ut ganska fort, matcherna var bara sju minuter och i vår grupp var vi bara tre lag, så en poäng räckte inte till. Det var trots allt ganska skönt, jag åkte hem och sov efter en lång dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0