sovmorgon <3

NI FATTAR INTE HUR SKÖNT DET VAR ATT SOVA UT ORDENTLIGT IDAG! har inte fått tillräckligt med sömn sedan förra tisdagen, kul va?

Idag kommer jag nog blogga lite dåligt, ska till emmaboda och köra gokart! Min födelsedagspresent sen förra året, haha. Sover där sen och får se när jag kommer hem imorgon, då har jag innbandymatch (y)
Men det ska nog inte vara så svårt att få tag på en dator hos dom ;)

Nu ska jag gå och klä på mig, sedan beställa lite böcker till Thailand och städa ut julen som vi inte har gjort än. Det värsta med att städa ut julen är när man ska plocka bort alla kulor från granen och man bara sticker sig :/
Aj, aj kapten.

Kommentarer
Postat av: molly

ni ska ni åka till thailand? :)

2011-01-15 @ 13:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0