som sagt, bättre blir det inte

julklappsshopping med Josse inne i stan idag! Har aldrig varit så nöjd! känns riktigt bra, jag är klar med alla julklappskör förutom två, men det fixar sig. Jag är däremot extrem väldigt luspank! haha ja..
kom hem vid halv tre och då kom också Filip, fick då bli lite snabbstädning innan resten av släkten kom. 40års-kalas för Märit som gällde! det bjöds på himla god mat ska jag säga er, och en väldigt god tårta också förstås!
när de andra åkt hem hoppase Filip och jag ner i jacuzzin, och blev fast där i två timmar.. hehe, men mysigt var det. Tror jag snart somnar över tangetbordet nu så det är nog bäst att jag går och lägger mig.
God natt!

födelsedagsbarnet

ni kanske läste om henne i tidningen i onsdags? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0