HAHAHA

ojoj, så kul :)
okej förlust med 6-2, men vi spelade sjukt bra och jag gjorde faktiskt mål (y)
spelar man mot dom i samma klubb som är ett år äldre kan man faktiskt inte klaga, vi kämpade från underläge.
första perioden var så sjukt kul, vilken press de hade på sig! 1-1 lixom, de var lite småarga, hehe
sen ska jag inte prata mer om deras spel, men jag trodde faktiskt de var bättre, de dom vann på var att det t.ex håller fast våra klubbor, sparkar på benen, slår med klubban... men äsch, deras problem ju?
blev fäld första perioden så jag fick ett brännmärke som sved så in i..
efter matchen haltade jag nästan ut, måste blivit en riktig smäll alltså..
glad iaf :)

gott med lite mat också och snart ska jag gotta ner mig i soffan framför en bra film. fast först duschen klart;)

snart kommer mamma hem, yesss
då ska vi snacka om en kul grej, hihi

/ HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0