Händelserika dagar

I veckan har jag fortsatt plugga och i onsdags satt jag i 4,5 timmar och skrev uppsatts. När jag äntligen var klar vid fem kände jag att det var okej att unna sig lite god mat, så det blev ett besök på Ming palace. Har däremot konstaterat att det inte var riktigt min grej. 
I lördags var det gymnasiemässa. Mycket folk på skolan och det är ju riktigt kul. Jag satt mestadels i elevrådsrummet men var också lite vid ekonomin och American studies. 



Fick tyvärr gå lite innan det slutade för säsongen första match väntade! Så nervös men så otroligt taggad var jag, som jag längtat! Med det unga lag vi hade med oss fick vi vara glada för att vi endast förlorade med uddamålet.
På kvällen var det träff med laget med tacobuffé och discobowling. Mitt 'lag' vann, ska bli spännande och se vad detta innebär på torsdag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0