Wings for life

Lördagen var oerhört trist, åkte in och simmade och på hemvägen kom jag på att jag glömt simglasögonen så jag fick hoppa av bussen och åka tillbaka..
Igår var det wings for life, ett lopp där man springer för dem som inte kan. Över hela världen startar detta lopp exakt samtidigt, och efter en halvtimme startar en bil. Det finns ingen mållinje, utan när bilen kommer ifatt dig är du i mål! Poängen med det hela är att samla ihop pengar till forskning om ryggmärgsskador. Både mamma, pappa  och Jocke sprang, och pappa var så duktig som sprang drygt tre mil! Under hela dagen följde jag direktsändningen i mobilen, som sände mest från Kalmar men sen också vinnaren av alla som sprang i världen! Nästa år ska jag vara med och springa över ölandsbron, då jag har fyllt 18!

Pappa på språng!

Mustafa 'Musse' Mohammed var också med och sprang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0