The other woman

Igår var vi och hämtade ved och åt lunch hos farmor, jag var och simmade sen käkade vi hemmagjord pizza till middag!
Idag har jag varit på vift, Nybro marknad (köpte faktiskt inget), varit på stan, köpt husbilsservis (och lämnat tillbaka den??), handlat osv. På stan hittade jag dessa godingar, kjol från HM och shorts från new yorker. Funderade nästan på att köpa ett par till blå för de var så billiga och snygga, men nöjde mig med dessa vita. Betalade endast 76kr för båda eftersom jag hade presentkort!
Hemma så tittade jag på glee i en evighet och åt god middag med märits revy-gäng. Gissa vem som var här?? Farmen-Janne! *starstrucked* Hejade så på honom och så sitter han där på andra sidan bordet. Visste inte riktigt vad jag skulle säga. Typ jag hejade järnet på dig i farmen, synd att du inte vann, tycker du är ascool och din hatt är frän. Hm, nä. Tur jag höll tyst.
Mamma, jag och Maria åkte sen in till stan och gick på bio! Vi såg the other woman. Inte den bästa jag sett men den var riktigt bra ändå! Det är så mysigt att gå på bio! Nu ska här sovas, natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0