UF-mässa

Igår vaknade jag och hade väldigt ont i knät efter en incident på träningen i tisdags. Jag fick gå till sjuksköterskan som fick linda in det och låna mig ett par kryckor. Så de har jag hoppat runt på i två dagar nu och har fruktansvärt ont i händerna! 
Vi var på en föreläsning om doping på Jennynyström igår och den var väldigt lärorik även om det var lite drygt trots att han pratade oerhört fort.
Senare under dagen var vi på UF-mässan. Det var ganska intressant och hade gärna gått runt en bra stund till men det ville inte mina kära vänner. 
Jag åkte sedan hem till Rasmus och vi såg på film osv. Hans farföräldrar kom på besök och vi fikade lite. 
Provade återvändanden Magnum White, jättegod! Har verkligen varit glassväder de senaste dagarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0