Halvår

Fredagen flöt på och jag ringde några samtal om sommarjobb. Bara att hålla tummarna att de ringer nu i veckan, ska dessutom på intervju på söndag!
I lördags firade Rasmus och jag 6 månader tillsammans, efter en lång stressig vända på stan och golfbanan åkte vi hem till mig. Vi orkade inte göra så mycket så vi köpte mat på Hasses, hyrde filmen 2 Guns och åt godis. Det blev rätt lyckat ändå ❤
Igår åkte jag in till stan en liten stund och köpte mig äntligen 2 pikéer! Sjukt snyggt, dessa två för 300 på stadium just nu! Köpte en vit och en mörkblå.

Sedan hem och cykla en runda med mamma, fick prova på jockes racercykel, det var lite ovant men det gick väl okej. Resten av kvällen satt jag bara och pluggade, fyra timmar matte och en timme samhälle!
Matteprovet idag gick okej och sedan jag hade vi innebandy på idrotten! Kunde inte motstå att vara med, det var så kul! Men förmodligen inte så bra för knät.. Hoppas det klarade sig. 
Nu ska jag sova, skönt att lägga sig i tid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0