Crawlkurs

I tisdags startade crawlkursen mamma och jag ska gå på i tio veckor. Det var mest prat i början sedan fick vi prova på att simma på lite olika sätt. Vi ska helst simma en-två gånger till i veckan för att det ska bli så bra resultat som möjligt, så jag simmade en kilometer igår också eftersom vi fick sluta tidigt. Sedan åkte jag till Rasmus och vi käkade glass. Väldigt mycket glass till och med.
Idag hade vi bara svenska, analysera 2500 år gamla dikter är ju så kul.. Sedan åkte jag hem och gick till frisören! Det tog nästan två och en halv timme och dyrt var det, men jag behövde verkligen fixa håret. Jag klippte i princip av luggen, VAD HAR JAG GJORT? 
Ni får se så småningom..


Alla som klippte sig fick ett gratis hårspray och så köpte jag dessa örhängen, en betydligt finare variant av de vita pärlorna som jag vanligtvis har på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0