TANDSTÄLLNINGEN ÄR BORTA

Igår, äntligen, efter 14 månader, fick jag ta bort den! Vilken fantastisk känsla! Så lena tänder jag har! Kan bara gå runt och le nu och visa upp mitt smile utan att vara rädd för att det ska se konstigt ut eller att läppen ska fastna i den. YES! Pappa var snäll och bjöd mig på glass efteråt för att jag orkat stå ut. För det har verkligen varit för jävligt vissa stunder, första veckan gick det endast att få i sig flytande föda och potatismos i princip. Det har gjort förbaskat ont och stört mig i min vardag oerhört mycket, inte kunna äta vissa saker och alltid efter måltid sitta och rensa matrester som man inte vill ska sitta kvar resten av dagen. Men jag är ändå glad att jag gjorde det. För även om jag hatat det så många gånger, även om jag inte tyckte att jag behövde den överhuvudtaget, så var det värt det. För se så fint det blev!!
Efter
Under (första dagen, SMÄRTA)
Tandställningsfrendos
Före


Hemska bilder, men man ser skillnaden i alla fall. Här har jag fått den första delen av tandställningen, men den var alltså inte alls lika illa. Förutom ett antal munblåsor jag fick av den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0