Sweden rock

Imorse var det full fart med att packa och dona och fixa grejer och så. Till slut kom vi iväg och vi var framme här i Norje och Sweden rock strax efter ett. På vägen ner gjorde vi vårt vanliga glasstopp, se vilken jätteglass vi gick för 25kr! 

 Vi har sedan mest tagit det lugnt, suttit i solen och läst tidningen typ, rätt skönt att bara vara liksom. Vi har sedan grillat och så gick vi bort till festivalområdet. 

Lyssnade på musiken, såg på alla människor och tittade runt bland marknadsknallarna. Köpte två saker som jag är riktigt nöjd med, men det får ni se imorgon. Mamma och jag delade på den här doughnutglassen, kan ni tänka er hur gott det var? 

Nu ligger jag i husvagnen och tänkte sova, men med tanke på att scenen är ca 200 meter bort och de kommer spela i typ två timmar till räknar jag med att inte somna än på ett tag.. Dagen har varit väldigt bra idag ändå, jag mår lite bättre nu. Det är ju så mysigt här i Norje i deras stuga, och så spännande med all rörelse här runt festivalen! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0