Skattjakten

Idag har jag sprungit fram och tillbaka överallt känns det som. Började morgonen med att gymma med Ellen. Sedan tog det fart ordentligt. Vi i elevrådet som idag bara var tre personer fick hålla i årets skattjakt för treorna. Vi gjorde igår en lista över saker de ska göra som de får olika mycket poäng för, bland dessa fanns bästa utklädnad, simma genom kanalen, bli utslängd från en butik, klämma en lärare på rumpan, åka polisbil, cykla genom giraffen, gå följa John bakom en främling mm.. Det har varit så otroligt kul att få se allt detta ska ni veta! Vi har suttit nästan hela dagen i elevrådsrummet men det har Inge varit en lugn minut. Vi var smarta nog att utnyttja det här lite, så en del poäng fanns att hämta om man köpte mat till oss, eller någon fin inredning till rummet. Ibland har det alltså sina förmåner att vara elevrådsrepresentant!


Ikeapizza och en och annan cheeseburgare fick vi också. Även några gosiga kuddar och muggar! 

Idag har jag på mig den här nya klänningen från HM som jag köpte i söndags. Älskar ryggen på den och precis rätt model för mig!



Till sist har mamma och jag varit på vår sista crawlkurs! Det har varit otroligt lärorikt och kul så det känns väldigt tråkigt att det är över tycker jag! Nu är det bara att fortsätta nöta till det sitter perfekt! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0