Mina saknade vänner

Igår kväll träffade jag Malou för vår årliga sommarkväll med glass och minigolf. Vi började med varsin rejäl glass på Hasses innan vi gick bort till campingen för lite minigolf. Hon blev i princip överkörd av mig i början, sen klantade jag till mig fruktansvärt så jag fick skämmas och förlorade :(
Idag har vi däremot träffats gamla högstadiegänget tillsammans. En tjej kunde tyvärr inte komma, men vi var tre tjejer i alla fall som gjorde hamburgare, åt kladdkaka och glass och chips. Tanken var att vi skulle grilla på stranden men det tillät inte vädret så vi var hemma hos mig istället och det blev minst lika bra. Efter ett par timmar kom även en fjärde tjej som varit på jobbet. Vi satt hela kvällen ute på altanen med tända ljus och pratade och det var så himla mysigt att sitta där ute när det duggregnade lite på taket. Bara umgås tillsammans nästan allihop, förstå att det var mer än ett år sedan! Kul att vi ändå fortfarande håller ihop! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0