Hotellfrulle

Idag tog jag bussen tidigt in till Kalmar med Josse för att käka frukost på best western hotell igen. Åh det är så gott, så gott, riktig lyx är det för mig! 
Vi gick sedan på stan en timme, hon skulle lämna in sin brandfarliga laddare, har ni hört om det? Såklart är de ju slut nu i hela landet när alla kommer och vill byta in sina.. 
Tog vid elva bussen tillbaka för att gå till jobbet på en utbildning, den blev tyvärr framskjuten för min del så det var lite tråkigt och så men jag var hemma vid halv tre igen i alla fall. 
Åt upp gårdagens pannkakor med nutella och såg klart första säsongen på orange is the new black. Vilket slut?? Måste titta vidare imorgon!
Josse kom hit igen och vi har mest chillat och käkat godis haha. Behövs det med ibland. Nu är det nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0