En dag på stan

Har varit i Kalmar idag och shoppat med Josse. Fick ett moment inne på Gina och provade hur mycket grejer som helst, kan inte förstå att Josse stod ut med mig haha! Tack så jättemycket för att du följde med idag! Vi käkade lunch på IKEA (riktigt god schnitzel) och så gick vi en sväng på modehuset också.
Familjen åkte sedan till Nybro för födelsedagsfika hos Tora ett par timmar. Ikväll har jag varit hos mamma och städat hela mitt rum i princip, så skönt när man får väck allt, och ganska kul när man kan dansa fritt till hög musik under tiden! Har fått Marias gamla stereo då mitt gått sönder och man kan ju inte annat än att älska musik!
Klänning jag köpte idag, löv it. Note to self: måste sluta köpa klänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0