Böda camping

Idag har vi utövat äkta campingliv här på norra Öland. Vi åkte till Valles och handlade lite (en hel del godis alltså), vi besökte också sportrean utanför Böda och jag köpte ett par tighta träningsshorts. Vi åkte sedan till den fantastiska Böda camping och åt klassiska campinglunchen pulvermos med köttbullar. Vi spelade minigolf allihopa och just som vi ska börja kommer kameragänget och ställer massa frågor! Finns det några traditioner när man campar? Är detta ett bra ställe att hitta en sommarflört på? Vi blev mest stumma så det sänds nog inte, men visst vore det roligt om det gjorde det! Minigolfen blev en spännande match, mer än så säger jag inte!

 Vi gick en runda på campingen och tittade på den vackra stranden och det iskalla vattnet.



 Slappade sedan i varsin stol utanför husbilen innan jag gav mig ut för att springa. Det har väldigt fina motionsspår här och jag tog mig runt hela 9 km drygt! Med en kilometertid på under 5.50! Så nöjd och så glad att jag gjorde det utan problem, all träning har verkligen gett resultat och det håller motivationen uppe! 
När vi skulle grilla började det såklart regna så vi fick äta inne i husbilen, men det var lika gott ändå! Efter åtta var det show på scenen, dagens var svenska klassiker. Riktigt bra var det, många härliga glada låtar som det var länge sedan man hörde men som man ändå älskar och nynnar med till. 




Nu är det dags att sova, hoppas jag inte vaknar av samma värme som jag gjorde imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0