Svensktoppen nästa

Idag jobbade jag och det var mycket folk som vanligt, men hanterbart. Stressade hem, duschade och åt sedan kom Jacob och hämtade upp mig och vi åkte in till stan. Vi stod sedan på larmtorget och lyssnade på länsfinalen av Svensktoppen nästa. Det var flera riktigt bra låtar faktiskt och killen som vann var bland de bästa tycker jag. Vi stötte på mamma and her friends men sedan gick vi där ifrån när bandet efter tog sådan tid på sig. Satte oss tillsammans med hans familj på grill brygghuset och de åt middag. Och gissa vem som sitter där, släkt med Jacob, om inte en gammal barndomsvän till mig. Tänk vad världen är liten! Vi kikade lite på hans farföräldrars båt innan vi kilade hem till honom en stund. Nu är jag hemma och måste sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0