Shopping och frozen yoghurt i storstaden

Efter än mer röra imorse tog vi tjejer bussen till cityterminalen och lämnade min väska. Vi strosade sedan runt flera timmar på Drottninggatan och gallerian med ett lunchstopp på donken. Jag har så ont i fötterna nu! Men jag är nöjd, handlade ingenting onödigt vilket jag brukar ha en benägenhet att göra och jag är så nöjd med mins köp. Hittade faktiskt en perfekt bikini på HM, både över och underdel för endast 80 spänn! Kan liksom inte bli bättre. Men den är precis vad jag vill ha så hade köpts den även om det varit fullpris. Köpte också ett par svarta vanliga shorts som jag verkligen behövde! Till sist en ljusrosa, superskön singoalla-topp. 
Vi köpte frozen yoghurt på gallerian och det var verkligen inte fel!
Den här var mammas, min är långt ifrån så färgglad.
Nu sitter jag på bussen i min ensamhet, jag ska jobba imorgon så tyvärr ska jag nu åka själv hem buss i sex timmar medan de andra är kvar och har trevligt. Sånt är livet ibland tyvärr! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0