En perfekt cykeltur och ett underbart kvällsdopp

Jag har jobbat idag och aldrig tidigare har det varit så mycket folk! Till slut fick vi kalla på hjälp så en tredje tjej kom som tur var och hjälpte till. Det är tufft men tiden går i alla fall fort!


Det blev lite stressigt när jag kom hem, åt en bit av gårdagens smörgåstårta och bytte om lite snabbt. Mötte sedan upp en ny vän och vi begav oss ut på en cykeltur. Så himla härligt, fin utsikt och lagom temperatur. Tre och en halv mil blev det lite drygt, det var lagom. Vi bestämde oss sedan för att bada så vi åkte ner till hamnen och tog oss ett dopp. Det är nästan så jag vågar påstå att det var varmt i vattnet, riktigt skönt var det! Sedan satt vi och pratade en stund men då blev det rätt kallt tyvärr. Nu måste jag sova, jobb imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0