Jullovet är över..

Jag väcktes tidigt idag av att pappa ringde. Min tandställning har ställt till det lite för mig så jag fick en tandläkartid på morgonen. Hade en halvtimme på mig att gå upp och ta mig till bussen.. Jag hade tur att jag har en så fin pojkvän som hängde med mig in trots att klockan inte var mycket. Vi var dock tvugna att åka tillbaka till Färjestaden och hämta grejer till simhallsbesöket. Så vi vände hemma och åkte tillbaka och käkade på McD. Sedan var vi i simhallen i fyra timmar! Väl hemma orkade jag inte göra mycket innan innebandyträningen vid åtta. Lite ovanlig träning och jag prova spela back. Ganska kul ändå!
Nu är lovet till ända och jag hat mest tagit det lugnt, tycker det har varit otroligt skönt att komma bort från skolan lite och och bara va. Har umgåtts konstant med Rasmus för det är då jag mår som bäst! Känns lite ensamt nu när man ska sova, men det ska bli lite skönt i alla fall att få ha 90-sängen ifred.
Har förresten uppgraderat mitt busskort, fick ju pengar till det i julklapp. Så nu åker jag hur mycket jag vill! Känns väldigt skönt att slippa tänka på busspengar hela tiden.
Gosekatten Loke som är här på besök! Trevligt med sällskap när man kommer hem efter träningen och alla sover. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon grät

2014-01-08 @ 09:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0