Hiss/Diss 2013 Dag 4 BLOGGUTMANING 366

004. Hiss & Diss - 2013
HISS
1. Malta språkresa- de tre bästa veckorna i mitt liv utan tvekan. Jag är så glad att jag gjorde det, så många upplevelser, minnen och nya vänner! Helt fantastiskt!
2. Dubairesan- en vecka i solen i Dubai. Ett av de häftigaste platser i världen skulle jag tro. Världens högsta byggnad, massor av shopping och underbara stränder precis intill den häftiga staden av höghus fylld med saker att se och göra!
3. Londonresan- fem fullspäckade dagar. Shopping, framför allt på primark. En tur i London eye, Madame tussauds, musikal är några av sakerna vi gjorde. En stad värd att uppleva!
4. iPhone 5- bästa födelsedagspresenten! En bra, snygg och fungerade telefon (jag som alltid haft problem med tidigare telefoner) och med en bra kamera! Wonderful! Då kom jag också igång med bloggen bättre.
5-6. Rasmus och CIS- inte värdigt femteplatsen på denna lista egentligen. Att börja på CIS var det bästa val jag gjort, trivs otroligt bra på denna skola! Här fick jag också träffa Rasmus, killen som jag inte vill vara ifrån en sekund och som alltid gör mig så otroligt glad! <3 

Diss
1. Våren- mycket som inte stämde under den tiden och jag var allmänt nedstämd. Vänner, pojkar men framför allt skolan var en pest under denna tid. Känslan när jag fick lägga den jobbiga högstadietiden bakom mig var otroligt befriande!
2. Huvudvärk- vi har inte riktigt listat ut vad det beror på, att jag har ont i huvudet flera dagar i veckan ibland. Förmodligen spänningshuvudvärk, för synen har vi kollat upp.
3. Dålig spelglädje- innebandyn har varit ett stort frågetecken. Jag älskar sporten men det gäller att man funkar med laget osv. Har velat fram och tillbaka men jag är ändå glad att jag fortsatte.

Som tur är så är hiss fler än diss. 2013 har varit lärorikt och jag har vuxit som person. På det stora hela får året godkänt. Nu gör vi allt för att göra 2014 ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: x-handarbete-pyssel

Visst är det skönt att känna att man växer som person!
Och ibland måste man verkligen igenom det jobbiga för att kunna fortsätta framåt och utvecklas!
Mitt 2012 var sånt, ett jättejobbigt år, men det gav otroligt mycket och 2013 hade inte blivit så bra om jag inte gått igenom allt som var 2012.
Ja, bara några rader från en annan filosoferande Bloggutmanare. :)

2014-01-04 @ 22:55:07
URL: http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0