Fikaplugg

Back in school. Skolångesten är på topp. Orkar verkligen inte. Det är tur att jag har mina små älsklingar i skolan som gör allt lite roligare! Guld till dom! Körde igång med två språklektioner och fick tillbaka tysksprovet jag gjorde innan livet, gick sjukt bra tydligen! Så himla kul när det går bättre än förväntat! Efter skolan gick Ellen och jag till espresso house och fikade och pluggade inför vårt genteknikprov. Köpte en vit varm choklad med grädde och matschmallows, helt sjukligt gott! Prova den! 
Väl hemma har jag inte gjort mycket alls, var skönt att bara sitta själv i sängen. Läste boken om Ullared som man fick där, lite smårolig med citat och statistik mm. Såg också några avsnitt från Ullared första säsongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0