Dag 7/8 BLOGGUTMANING 365

007. Hur var du som barn?
008.  Var det någon du gillade som barn som räknades "tillhöra det andra könet"? 
Eftersom dessa frågor får nästan samma svar slår jag ihop dom. Jag var lite av en pojkflicka som liten. Min bästa vän under stort sett hela min barndom var grannpojken. Vi umgicks konstant och det var inget konstigt med det. Jag älskade att leka med bilar och spela legoracedataspel. Tror jag lekt med Barbie tre gånger i hela mitt liv, förstod mig aldrig på det där. Jag har alltid varit ganska mogen för min ålder och utvecklades tidigt och det var inte alltid så lätt, tror det var en av anledningarna till att jag sökte mig till killarna. Jag fungerade inte så bra med tjejerna. Det där förändrades sent på mellanstadiet när skillnaderna på killar och tjejer blev större osv. Har alltid vågat säga vad jag tycker och varit ganska duktig i skolan. Jag räknas kanske fortfarande som barn, och just nu är jag en idrottsintresserad, öppen och förhoppningsvis pålitlig person. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0