Dag 14 BLOGGUTMANING 365

014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
Mycket svårt val, jag får säga att det beror på vilken film man ser, och i vilket sällskap. På bio ser jag gärna filmer jag längtat efter att se, t.ex twilightfilmerna och hungerspelen. Äventyrsfilmer ter sig också väldigt bra på bio tycker jag, man lever sig mer in i den världen då och det blir ännu mer spännande! Jag såg första Hobbitfilmen hemma och den andra på bio, det var så mycket roligare att se den på bio! På bio går jag gärna med en kompis! Är det däremot vanliga filmer som utspelar sig i den vanliga världen kan jag ha det lika mysigt hemma med lite choklad och sprite! Är pojkvännen med är det bättre att se film hemma så man kan mysa lite samtidigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0