Vilken syndare jag är

Igår var vi i Växjö och hälsade på Rasmus morfar över dagen och vi åt på en stor buffé på Grand sammarkand, vi var fullständigt proppmätta efteråt och kunde inte äta mer på hela dagen.
Idag har vi sovit alldeles för länge och sedan åkte vi till stan. Rasmus skulle lämna in sin klocka och jag skulle hämta ett par jeans som jag har väntat på. Rasmus bestämde sig dock för att gymma och då fick jag snällt gå runt på stan och fördriva tiden=spendera pengar. Köpte ett par skor JÄTTEBILLIGT på new yorker, love it. Sedan var det 3 för 2 på rean på Gina så där köpte jag 2 par trosor och en halsduk! Sammanlagt för allt idag 140kr, så kände att det var okej ändå hehe. Har ju skaffat mig en helt ny garderob nästan på det här lovet, helt galet! 
Vi mötte sedan upp mamma och syster och vi åt på subway. Har tränat ikväll också, och nu inser jag hur mycket klockan är.. God natt


Från i måndags.

Nya stövlarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0