Smygstartat födelsedagen

Igår firade vi min födelsedag i förtid hos pappa. Jag fick välja mat och det fick bli den fantastiskt goda potatisgratängen, rödvinsås och fläskfilé, kan ni tänka er hur gott det var? Till efterrätt åt vi extremt kladdig kladdkaka. Sedan var man lagom mätt när jag skulle till träningen och möte med laget.. I present fick jag pengar till jeans, äntligen ska jag köpa mig ett par, har för tillfället bara svarta och vita byxor typ. Jag fick också spotify premium, nu slipper jag att lyssna på rix fm appen haha..

Kommentarer
Postat av: dite

åh när fyller du år och hur gammal blir du? :D

Svar: Jag fyller 17 idag! :)
Hannapalms

2014-02-13 @ 20:18:19
URL: http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0