Recovery week

Har gjort vad jag kunnat för att komma tillbaka till det normala efter att ha legat hemma i en hel vecka. Det var svårt i början men nu känner jag mig helt frisk! Har pluggat ifatt lite och tränade igen i torsdags. I fredags kväll bytte vi hem så nu är vi hos pappa. Rasmus och jag var också en kort stund i pulkabacken. Ni får inte se videon där jag trillar av vid ett gupp..




 Tidigt i lördags morse tog vi bussen till Nybro och sedan vidare till Växjö för att hälsa på Rasmus morfar som fyller år. Gick en sväng på stan och fick syn på David Batra haha! Idag har vi inte haft mycket för oss förutom kalas här hemma för Carl. Nu taggar vi om för en ny vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0