Läskigaste scoutmötet

I måndags var jag på scouterna, och det var... Spännande. Vi gav oss ut i skogen i totalt mörker. Mitt ute i skogen fann vi ett kraftverk av för mig okänt slag, inte alls läskigt..  Förmodligen var jag en pest för de andra när jag pratade om seriemördare som gömmer sig på återvinningen eller farliga djur som lurar i mörkret i skogen. Hehe. Vi var ute efter en multicache, alltså en slags geocatch med flera moment. Det var letande, mattetal, mer letande och lite klurande men vi lyckades! En fantastisk gjord catch som fler borde försöka sig på att hitta! Ett roligt koncept på det hela, hoppas vi kan hitta flera sådana! Vi sökte denna för att få inspiration till den catch vi själva ska konstruera på kommande möten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0