Lasergame plus och minus

Igår hade vi studiedag, tänk så skönt! Jag följde med Rasmus en stund på gymmet så nu vet jag var han håller hus om dagarna. Hemma hos honom firade vi hans lillasyster som fyllde 14 år! Vi åkte sedan till svartbäcksmåla för att åka pulka. Måste vara Sverige brantaste pulkabacke! Vi vågade inte åka så mycket pga den hårda snön, det gick både fort utan möjlighet till att svänga! 

Idag efter lunch när vi hade slutat satt klassen, eller ja, minsta än halva klassen, och såg på en dålig parodifilm. Inte riktigt min grej. Klockan tre åkte vi dock bort till Banan för att spela lasergame! Vi var faktiskt lagom många och jämna lag, då är det som roligast! Helt dyngsvett blir man på 45 min! Men vårt lag vann och kan ni tänka er att jag kom tvåa! Jag tror faktiskt jag är en jäkel på lasergame, kul att va bra på något! MEN, med några minuter kvar krockar jag med en kille och får en rejäl smäll på huvud och öga. Nu är ögat helt svullet så jag ser ganska lite på det ögat. Ser inte speciellt vackert ut.. 
Åt middag med Rasmus på kebaben, och det var ju rätt gott må jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0