Hitta osten i ditt liv

Igår jobbade jag, och fortfarande kan det tydligen vara galet mycket folk i parken.. Så vi hade att göra, till och med stressigt till stängning! Vi slutar vid fem nu igen, och den timmen gör stoor skillnad.
Efter jobbet åkte jag in till Kalmar och årets Stadsfest med Maria. Vi lyssnade på komikern Thomas Pettersson och det var riktigt bra, tycker stand-up är så häftigt! 

Träffade som väntat massa gamla vänner och bekanta, och det är så kul tycker jag och en stor del av stadsfesten. Alla är där och man träffar så mycket härligt folk! 
Vid nio drog Agnes igång på Stortorget och det var ett härligt ös. Hon har ju så många låtar man kan och hon gör det så bra, dessutom är hon ju så snygg! Haha den kvinnan alltså. Riktigt bra var det, tyvärr fick Maria och jag springa iväg till bussen under sista låten som jag tycker hon gör så himla bra, En sån karl. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0