Fantastisk cykelrunda

Igår hade vi bara förmiddagslektioner men givetvis får jag stanna kvar på grund av elevrådsmöte. Men elevrådsmötet, de första med den nya styrelsen, var riktigt roligt. Vi har många helt nya, spännande saker på gång för den här skolan så jag hoppas vårt jobb kommer bli uppskattat! 
På eftermiddagen blev det ett cykelpass med Jacob och hans bror ner till stora rör och tillbaka. Det kändes så himla bra när vi kom tillbaka så vi körde faktiskt en runda till, Almérsbacken är ju alltid lika härlig! Drygt 4 mil blev det så kändes helt okej! Sedan åt vi grillade hamburgare och det var sååå gott efter den cykelrundan. På kvällen såg vi på Idol och så åkte vi hem till mig och sov.
Idag har jag haft 4 timmar engelska och sett på en svintråkig film. Gick även på mattestugen idag och det kändes som att det gav mig mycket, fick mycket gjort och det var så skönt. Åkte hem med Jacob en stund innan jag drog till innebandyn. Vi fick beställa träningskläder och så idag, så hoppas på att det kommer så fort som möjligt! Nu ser jag på PH! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0