En kväll på djurparken

Igår jobbade jag också, och jag höll nästan på att tala om den perfekta dagen. Det var precis lagom med folk. Helt fantastiskt, jag som hade sån ångest för att jobba, hade ingen ork egentligen men sen så blev det ju så bra!
På kvällen fick vi i personalen hänga runt i parken, och vilken härlig kväll det blev! Vi började med att gå in till lemurerna. För er som inte gjort detta, det är helt fantastiskt! De är så söta, och så lena, så mysiga och ännu mera söta! Med den långa svansen och de så gulliga små trampdynorna. Vi matade dem med godis och då kramade de om fingret med hela handen typ. Mitt hjärta smälte ungefär. Efter ett tag kom dom till och med och satte sig på mig, både på axlarna och på huvudet. NI FÖRSTÅR INTE HUR FANTASTISKT DET VAR! 






Vi var också inne hos getterna, och de små är ju för gulliga! Var inne i trans igår nästan haha!

Vi hälsade också på hos kakaduan Victor och schimpanserna, vi fick till och med gå in till tapiren men det vågade jag inte.
Sedan gick vi loss på karusellerna. Det räckte med en runda sen var jag helt färdig! De drog ju på ordentligt när det bara var vi nu, och jösses vad kul det var. Som vi snurrade alltså, har aldrig tidigare varit med på maken. Vågade inte åka topspin som är på bilden, helt sjukt vad högt de körde med den.

 Efter ett tag kände jag att det fick räcka trots att vi hade superkul, så jag åkte hem till Jacob och där har jag sovit inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0