En grillkväll på Öland

Idag träffade jag mina gamla vänner för en grillkväll. Tog bussen upp till Filip utanför köpingsvik och vi handlade inte kvällens gottigheter och så där innan vi åkte upp till Byrum för att hämta JB.
Helt ärligt var det sådär till en början, men efter ett tag hade vi riktigt kul. Kände mig så hemsk när jag var tvungen att åka så himla tidigt, men jag kunde inte låta bli eftersom det jag skulle göra är något jag tänkt på sedan förra sommaren!
I alla fall så grillade vi fläskfilé och sånt där så middagen blev riktigt god. Vi flummade lite och spelade hög musik och bara njöt av en härlig sommarkväll. Efteråt grillade vi marshmallows. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0