Perfekta helgen

Fredagen började med ett träningspass, provade att springa lite men det gör fortfarande lite ont i knät tyvärr. I skolan satt vi tre timmar och lyssnade på debatter mellan olika länder i landskampen som skolan anordnar för tvåorna varje år, fruktansvärt tråkigt efter en timme.. På kvällen slappade vi mest Rasmus och jag, vi cyklade en sväng också. 
Igår fick jag gå upp vid sju då jag skulle sälja på loppis. Skulle delat bord med farmor men jag hade så mycket grejer så jag fick skaffa mig ett eget! Det var lite tråkigt att sitta själv men det var rätt skoj ändå, fick ändå ihop en hel del pengar! 
Funderar på att sälja någon mer helg framöver, kanske vid påsk? 
När loppisen var slut vände jag snabbt hem och sedan tillbaka mot Nybro. Hemma hos Rasmus hade de besök så vi åt grillat och och var ute och gick en sväng på kvällen, mysigt! 
Idag fick vi sovmorgon äntligen, känns som det var länge sedan jag inte behövde ställa klockan alls! Vi städade lite på förmiddagen innan vi åkte ut till Nybro golfklubb/krog och åt buffé där, mycket gott enlighet mig, dock inte enligt dem andra. Sedan kom det roliga, jag skulle försöka mig på att slå lite. Så medan de andra värmde upp för golfrundan visade hans pappa mig hur jag skulle slå. Inte kunde jag tro att bara det kunde va så kul! För att aldrig slagit på en golfboll förut var jag rätt duktig sa dem, känns ju bra! Kul att prova på det Rasmus gör varje dag!
Sedan åkte jag hemåt men stannade i stan och simmade en stund. 
Väl hemma käkade vi hemmagjord pizza sedan gick Maria och jag på promenad. Nu laddar vi om för en ny vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0