PÅSKLOV

Igår efter ett segt tyskaprov fick vi äntligen lov! Vi fick en hemuppgift idag så vi kunde vara hemma och jobba. Igår gjorde jag i stort sätt ingenting förutom tränade och såg på tv, när gjorde jag det senast liksom? Helt underbart var det.
Idag vaknade jag ganska tidigt och åkte in och simmade. Sedan har jag stått i köket och bakat nästan hela dagen, resultatet får ni se senare! Är inne i en sådan påskstämning just nu, så härligt med alla färger och god mat och godis! Har nu käkat en ordentlig middag med grillat lamm och potatisgratäng, så gott så! Vi var också ute och gick en sväng för någon timme sen. Här kommer några bilder från dagen:


Kände för att göra mig lite påskakärring jag med idag! Här har mamma smetat choklad i ansiktet på mig också..


Vi fick ett besök i år, har ni haft några påskkärringar på besök?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0