Påsk i mitt hjärta

Igår åkte jag och mamma in och simmade på morgonen, skönt när det inte är något folk! Till lunch gjorde jag en nyttigare version av pannkakor på bl a kesella, kokos och havregryn.

Sedan åkte jag hem till Rasmus. Vi spelade fotboll med hans syster sedan åt vi grillat. Vi var också ute och sprang runt niotiden igår, det var rätt skönt det också. Startade denna dag med löpning också innan jag åkte in till stan. Där gick vi på Länsmuseet med några scouter. På museet har de skelett. Jag har skelettfobi. Ingen rolig upplevelse...
När jag kom hem så tog mamma och jag en cykeltur. Det höll på att sluta rätt illa men det gick bra som tur var! Ikväll har vi fått besök och ätit tacos och varit ute på promenad i solnedgången. Avslutade nu kvällen med att se på Fjällbackamorden. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0