Rugbyträning

Åkte hem från Rasmus tidigt imorse, sedan åkte jag med pappsen och de andra till eriksöre, ett måste under skördefesten! Finns så mycket kul att se där! Köpte bland annat pumpa och ett armband. Vi åt sedan på kakbuffén i stora frö. Där äter man lätt oförskämt mycket.. Hem och vila och käka favoritmaten, det var länge sen! Vid fyra åkte jag in med en tjej till första rugbyträningen, såklart var det kö på bron men vi han precis i tid. Helt slut är jag, de körde verkligen hårt med oss. Mitt ena knä är helt blått och min höft skriker av smärta, landade ganska illa en gång. Vill prova en träning till så får vi se, om jag har lusten och tiden till att fortsätta. Som tur var kom Rasmus och gjorde mig på bättre humör ikväll och vi har tittat igenom gamla fotoalbum, så mysigt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0