Träningsvärk

Rugbyn känns fortfarande i kroppen, jag har så ont! Inte blev det bättre av gympasset igår på träningsläran. Igår hade jag iaf scouter och vi hade spelkväll. Vi han bara med att spela vem vill bli miljonär och det var kul! Kändes bra när jag kunde 5miljlonersfrågan eftersom vi hade redovisning om det idag! Jag har jobbat om antika Greklands filosofer, och det gick ganska bra, jag är nöjd. För övrig lång dag i skolan idag men man känner sig effektiv! Hemma har jag stressat runt som bara den, beställt skolkatalog, bokat bussbiljetter till Stockholm nästa helg, pluggat och käkat suuuupergoda hemmagjorda köttbullar. Har nu till sist tränat, seriepremiär på fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0