Sts Reunion party Stockholm

Igår morse begav sig Filip och jag upp till Stockholm. Bussresan tog ca sex timmar. Väl framme var det rätt spännande att hitta till båten/hotellet vi skulle bo på men efter 45 min hittade vi fram! Det var ingen stor hytt vi hade direkt, men egentligen behövde vi ju inte större heller för den delen. Vi gjorde oss i ordning och så skulle vi försöka oss på att ta tunnelbanan och sedan spårvagn till fryshuset, vi fick fråga oss fram en del men det löste sig ju! 



Väldigt kul att träffa vännerna igen, det är liksom med de här personerna som jag delade de tre bästa veckorna i mitt liv med! Väldigt, väldigt synd att alla inte kunde komma, speciellt vår underbara ledare Per! Egentligen hände det inte så mycket under kvällen men det blev bättre sen när Anton Ewald körde igång! Han är snyggare i verkligheten. Riktigt snygg till och med. Tjejen som fick badbollen han pussade på var nog ganska lycklig om man säger så. Sista halvtimmen var det dock mer ös och det var nästan så att det kändes som att jag var på Malta igen, när Wake me up spelades. Tyvärr var vi lite utspridda, annars hade känslan varit total. 

Vi lyckades ta oss hem med tunnelbanan mitt i natten också, sedan sov vi gott kan jag lova! Imorse käkade vi frukost med helt okej utsikt om man säger så, sedan gick vi bort till cityterminalen. Tog bara 30 min tillbaka, nu när vi visste var vi skulle! Ja och nu sitter vi på bussen, äntligen snart hemma! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0