Mormor ❤

I lördags morse gick Rasmus och jag upp tidigt för att åka till Nybro sedan åka till Växjö och hälsa på hans mormor och morfar tillsammans med hans familj. Det var en lugn och stillsam dag. På kvällen åt vi jättegod mat och vi lyckades göra en riktigt god rödvinsås. Till sist spelade vi lite Wii och guitar hero, hade glömt hur kul det var! 
Igår blev jag hämtad i Nybro och jag åkte till min mormor med min familj. Vi var där i några timmar och fikade och umgås med mormor innan hon glömmer bort för mycket. På hemvägen ville inte bilen starta så vi kom hem senare än beräknat. På kvällen pluggade jag inför dagens prov med Rasmus och bara tog det lugnt. Idag har varit en regnig och mysig höstdag och det har kännts okej att bara vara lugn och mysa. Nu ska här sovas! 

Kommentarer
Postat av: Foxfire

Hejsan Hanna! Mitt namn är Foxfire och jag läste att ni hade sett min eldshow i Triberga på öland. Va kul! Har du några bilder därifrån? Är ute efter bilder och videoklipp från mina två shower. Ha en trevlig dag.
Mvh Foxfire. Du kan maila mig på min mail på min hemsida:)

2013-10-26 @ 01:52:50
URL: http://www.foxfireartist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0