Matchkväll

Sovmorgon idag, mycket skönt! Samhälle i tre timmar men det är riktigt intressant att lyssna på vår lärare, han kan så himla mycket och kunskaperna bara matas i oss haha. Fick skynda mig hem och käka innan jag drog till matchen. Tog lite längre tid än beräknat dit och var framme  37 min innan matchstart. Fick bli en snabb uppvärmning och snack. Eftersom vi endast har tränat en enda träning tillsammans tycker jag vi ändå gör det ganska bra. 3-3 blev slutresultatet efter att det gjorde mål med fem sekunder kvar.. Riktigt surt och orättvist, vi hade verkligen övertaget men får inte in bollen. Fick till en assist iaf! På väg hem nu, jättekul med långa bortamatcher..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0